Зеленський повідомив хороші новини власникам “євроблях”…

Зеленський озвучив, скільки повинні коштувати євробляхи

У країні із найнижчими зарплатами найвищі ціни на розмитнення.

Пише Znaj.ua.

Кандидат у президенти України від політичного руху “Слуга народу” Володимир Зеленський підняв вкрай болюче питання для водіїв і пішоходів зокрема: розмитнення авто на іноземних номерах та наші розбиті дороги, котрі попри всі звіти “Укравтодору” зовсім не тішать око і практично всіяні ямами на кожному кілометрі.

Як досягти такого рівня, як наприклад у Німеччині, котра славиться своїми добре облаштованими шляхами та розвиненою інфраструктурою? Чи справді на це підуть роки часу і мільярди грошей?

Зокрема, у “Зе! Команді” обговорювалися наступні питання:

  • Що робити з євробляхами і скільки має коштувати розмитнення авто в Україні?
  • Більш ніж 500 тисяч людей у Зе!команді. Як ми плануємо усіх залучити до нашої кампанії?
  • Як стати спостерігачем та захистити вибори?
  • Чим кожен може допомогти Зе!команді?
  • Скільки людей допомагає розробити програму “Країна мрій” та хто ці люди?
  • Кандидат у Президенти чи людина?

Зеленський поспілкувався із “євробляхерами”, котрі прозоро натякнули слузі народу – не може бути у державі із найнижчим рівнем зарплат найвища ціна на розмитнення. Кандидат із цим повністю погодився.

Припускали, що логічна вартість процедури не повинна перевищувати 10%. Більш того, водії навіть підготували відповідний законопроект і готові показати всю схему, котра на їх думку буде виправданою та лояльною.

Окрім цих 10% – 1,5% складатиме безпосередньо митний збір і 3% – військовий на підтримку армії. Тобто, у підсумку – не більше 15%. Що стосується ціни на авто, то вона ринкова, і змінити тут щось навряд чи вийде. Але так чи інакше Зеленський погодився розглянути пропозицію, тому що кому як не водіям знати – що не так із процедурою.

Та й дороги бажано б відремонтувати на совість. А то виходить, що купивши авто на іноземних номерах, оплативши його розмитнення, потім доведеться викинути купу грошей на відвідини СТО. Тільки тому, що мало яка машина витримає такі “ямкові ремонти”.

Що ви про це думаєте?