БУТУСОВ: РОЗМОВИ З ТАНКІСТАМИ НА ХРЕЩАТИКУ. “- А ЩО З ПАЛИВОМ, ВИСТАЧАЄ АБО КРАДУТЬ? – ПАЛИВА ПІД ЗАВДАННЯ ВИСТАЧАЄ, АЛЕ, ЗВИЧАЙНО, КРАДУТЬ ТЕЖ”
Розмови з танкістами на Хрещатику.
“- А що з паливом, вистачає або крадуть?
– Палива під завдання вистачає, але, звичайно, крадуть теж. Дають на бригаду, ну припустимо, тонн 150, розписуються, а фактично отримують тонн 100. Як ти танк проконтролюєш – та ніяк. Списати можна по-різному. Танк може і стояти на місці, і на різних передачах різна витрата. І в самій частині таке ж може бути, тільки в більш дрібних масштабах. І так завжди було, у всіх силових структурах, це само по собі не зміниться”.
Подзвонив керівнику сільгосппідприємства:
“- А в тебе теж паливо крадуть?
– Крадуть люди коли щось погано лежить, але паливо у мене не крадуть, зараз це вже можна контролювати без людей, автоматично. Тому що у мене на кожній машині встановлений датчик контролю двигуна з системою GPS. Це стандартне обладнання для сільгосптехніки. Датчик контролює обороти двигуна, потужність, маршрут руху, все це автоматично передається в систему управління. А в ній програма, при якому режимі роботи двигуна яка витрата палива, і всі ці дані автоматично обробляються, і якщо палива пішло трохи більше, ніж повинно, то в службу безпеки відразу приходить повідомлення. Тому паливо в бізнесі не крадуть. Набагато дешевше витратити гроші на систему контролю з GPS, злодійство це великі збитки “.
Апдейт: в коментарях написав колишній комбат 3-го окремого танкового батальйону “Звіробій” Олександр Буйволюк: А если ще й wms (warehouse management system) поставити на весь тил, 3/4 ос можна Відправити по БЧ))) і витрати скоротіті на 70%, а реєстратор ++.
Що ви про це думаєте?