Чому Англія масово закуповувала Радянський КрАЗ? В чому ж секрет цієї вантажівки?

У Радянські часи, країна продавала за кордон не тільки легкові автомобілі, які до слова, користувалися неабияким попитом, а й вантажівки, одним з найбільш затребуваних вантажних автомобілів став КрАЗ-256Б, з вантажопідйомністю в залежності від модифікації в 13,4-15, 2 тонни.

Не дивлячись на абсолютно різні погляди урядів двох країн, Англія не посоромилася замовити у СРСР понад 430 нових вантажних автомобілів, призначених для будівництва своїх доріг.

В цілому вантажівки мало чим відрізнялися від тих що експлуатувалися в нашій країні, англійська сторона лише попросила поліпшити сидіння, і зробити додаткову шумоізоляцію, торпеда на експортних КрАЗах отримала м’яку накладку.

Не дивлячись на те, що Англія – ​​країна з правостороннім рухом, КрАЗи що експортувалися в Англію мали кермо ліворуч.

Гроші стали головною причиною по якій Великобританія закуповувала у практично потенційного противника таку велика кількість нових КрАЗів, в уряді тоді порахували що використовувати вантажівку з країни СРСР набагато дешевше, ніж купувати самоскид такої же тонажності в Європі. І можна сказати, що розрахунок англійців виправдався, КрАЗи були ні чим не гірші від закордонних конкурентів, особливо з огляду на, що вони збиралися під подвійним контролем

Цікавий факт : в Англії машина поміняла свою назву, вантажівку поставляли з “лейблом” BELAZ, вважаючи що ця марка більш впізнавана за кордоном. Чимала кількість таких “БелАЗ” навіть взяли участь в будівництві тунелю під Ла-Маншем.

Крім Великобританії КрАЗ 256Б експортувався і трудився ще в більш ніж 40 країн по всьому світу.

Не вдається скопіювати.