Як заводити автомобіль в сильний мороз, щоб не угробити його: 4 помилки недосвідчених водіїв
З приходом морозів все частіше можна побачити, як деякі автовласники марно намагаються завести свій транспорт, що простояв ніч на вулиці. Насправді виною тому всього кілька дурних помилок., які не тільки створюють проблему із запуском двигуна, а й шкодять самому автомобілю. Щоб не ускладнювати собі життя, слід постаратися не допускати такі чотири ситуації.
Про це пише Мій Світ, за матеріалами DEXPENS
1. Помилка перша
Коли в мороз машина довго стоїть в неробочому стані, прохолоджується масло. Воно сильно густіє, що і ускладнює завдання стартера, якому стає набагато важче крутити двигун. Низька температура негативно впливає і на акумулятор, який хоч і не повністю, але все-таки втрачає свою функціональність. Якщо раптом відразу автомобіль не вдалося завести, не потрібно безперервно повторювати спроби. Слід витримувати незначні паузи – секунд десять-п’ятнадцять цілком достатньо. За даний проміжок часу акумулятор зможе відновити власні сили і вже в наступний раз почне працювати більш активно.
2. Помилка друга
Йдеться про прогрівання мотора. З цього приводу суперечки велися весь час, з моменту появи автомобілів. Одні водії впевнені, що гріти двигун потрібно на місці до оптимальної температури (робочої). Інша частина водіїв керується діючими нормами і вважають, що прогрів мотора – це зайве. В реальності потреба в прогріванні мотора існує, але робити це необхідно без надмірного фанатизму. Чекати протягом чверті години, щоб стрілка показувала робочий температурний режим нема потреби. Особливо якщо врахувати, що стрілка показує температуру охолоджуючої рідини, а не масла. Достатньо завести двигун хвилини на три-чотири, а потім можна їхати. Але потрібно пам’ятати, що перші кілька кілометрів підвищувати обороти більше двох-двох з половиною тисяч не можна.
3. Помилка третя
Вона має відношення виключно до машин, у яких коробка механічна. Якщо у водія ще в автошколі не з’явились навички вичавлювання зчеплення в момент запуску двигуна, то з часом він, швидше за все, їх і не набуде. Влітку особливого ефекту від даної дії може і немає, а ось взимку цей навик дуже стане в нагоді. Якщо зчеплення вижато, то прокрутити остиглий мотор набагато легше.
4. Помилка четверта
Полягає вона в упертості водія. Немає сенсу мучити машину, якщо вона не завелася не тільки з першої, але і з третьої і навіть п’ятої спроби. Якщо на вулиці дуже сильний мороз, простіше буде зняти акумулятор, занести в будинок і дати трохи нагрітися. В ідеалі його треба забирати в тепло ввечері. Це стосується зими з морозом нижче -20 градусів.