5 золотих правил довголіття акумулятора
Виробники гарантують, що акумулятори повинні прослужити вірою і правдою цілих 5 років. В середньому, їх безперебійна робота триває 3 роки, можливо, трохи більше. А є такі, що виходять з ладу вже через рік.
Про це пише Мій Світ, за матеріалами DEXPENS
В чому причина і що з цим зробити?
«Нема іскри – вогню не буде».
Якщо акумулятор каже Вам «ні», будьте готові викликати евакуатор, якщо в цей момент Ви будете перебувати далеко від дому.
Це важливий елемент будь-якого двигуна внутрішнього згоряння. Відповідно, за основною батареєю потрібно слідкувати та час від часу проводити профілактичні процедури, які обов’язкові для всіх автомобілів.
Правило 1 – Банний день
Хоча б раз на місяць необхідно ретельно помити акумулятор. Якщо Ви нехтуєте цією процедурою, Ви самостійно скорочуєте термін служби батареї.
Особливих труднощів із цим не виникає – всього лише протерти ганчіркою, звільняючи його від пилу та бруду.
А особливо після зими, адже авто щодня перебувало в агресивній атмосфері, яка була сповнена реагентів, солі та інших забруднювачів.
Правило 2 – Моніторинг стану клем
Слідкуйте, щоб вони завжди були чистими від бруду, мастила та інших продуктів підкапотного простору.
Наприклад, зелений наліт на клемах буде відбирати заряд батареї, акумулятор буде менше отримувати від генератора і просто не зможе дати відповідного току, щоб завести автомобіль.
Особливо це важлива порада для власників дизельних машин.
Правило 3 – Слідкуйте за проводкою
Оголені дроти, не до кінця закручені клеми та інші способи витоку заряду…
Якщо не звертати увагу на стан проводки, то продуктивність роботи союзу «акумулятор-генератор» значно зменшиться. На жаль, не з технічних причин, а з Вашої халатності. Вам ці неприємності та несправності точно не потрібні, тому візьміть собі на замітку.
Правило 4 – Додаткові пожирачі
Хто не любить вдосконалювати свій автомобіль під власні вподобання?
Так, це було риторичне питання.
Встановлення додаткових світил, музичне обладнання, найновітніша сигналізація – навіть не уявляєте, який згубний вплив вони мають на електричну мережу автівки. Вона просто не розрахована на таку кількість споживачів, тому може не витримати такого навантаження.
Тому, якщо плануєте масштабну «прокачку» авто, то подумайте про збільшення об’єму акумулятора та новий потужніший генератор.
Правило 5 – Абсолютний нуль
Не потрібно доводити акумулятор до стану повного розрядження. Від цього його об’єм почне скорочуватись. Свинцеві соти почнуть заповнюватись нальотом, а це не дозволить батареї набрати достатньої для запуску енергії.
Дбайте про свій автомобіль.
Все геніальне та раціональне – просто!