Як натягнути трос ручного гальма, не виходячи з авто?
Автомобілісти впевнені, що такі дії можна виконати лише на станції техобслуговування зі спеціальним обладнанням.
Про це пише Мій Світ, за матеріалами DEXPENS
Найперше потрібно розуміти, що ручне гальмо може не виконувати своїх обов’язків з кількох причин. Тому потрібно визначити, що сталось.
Якщо трос обривається або його заклинює, то ручник не може стримати автівку. Тут зрозуміло, що без кваліфікованої допомоги не обійтись, бо машину потрібно оглядати на підйомнику.
Якщо ж ручне гальмо спрацьовує при повному натягу ручника, але авто на схилі продовжує скочуватись, в такому випадку можна вирішити неполадку, не покидаючи авто. Це саме стосується тих випадків, коли гальмо спрацьовує на 8-9 клацанні важеля, хоча потрібно на 4-5.
Може виникнути дискусія, автомобілісти сперечатимуться, що при установлених гальмівних барабанах на задніх колесах, потрібне регулювання колодок.
А воно, в свою чергу, неможливе без демонтажу коліс. Тобто, колодки потрібно підводити з допомогою спеціальних регулювальних валів.
Але у спеціалістів інша позиція.
Вони стверджують, що такі дії потрібні лише або після установки нових колодок, або якщо колодки ручного гальма сильно зношені. І відбувається це, коли водії (або забудькуваті, або недосвідчені) продовжували рух на ручнику. Якщо ж ні, то зносити колодки майже неможливо.
Які маніпуляції потрібно провести:
- Обережно зняти кожух ручника, щоб не пошкодити кліпси кріплення;
- Затягнути гайку, яка під кожухом, трубчатим ключем;
- Перед цим повністю відпустити ручник;
- Після кількох обертів перевірте натяг троса. Якщо недостатній, то продовжте процедуру.