Чому в машині смердить бензином.

Запах бензину в салоні — не така вже й рідкісна автомобільна “болячка”. Зазвичай, це не просто неприємність для носа, а й симптом, що спонукає всерйоз занепокоїтися станом паливної системи машини.

Про це пише Мій Світ, за матеріалами Ukr.Media.

Запах бензину в салоні, зазвичай, найчастіше починає дошкуляти водія і пасажирів в теплу пору року. Це пов’язано з тим, що в спеку він сильніше випаровується. Взимку крапелька бензину, що просочилася звідкись, так би і залишилася ніким непоміченою, а влітку — в прямому сенсі б’є в ніс. Одним з перших місць, які варто обстежити, відчувши задушливий запах бензину в салоні, можна назвати заправну горловину бензобака. На багатьох авто вона буває приварена до баку.

Згодом, від трясіння і вібрацій на ходу, зварювальний шов може тріснути і через отвір назовні можуть вилітати не тільки пари, але і бризки бензину. Потім їх, особливо в пробці або на світлофорі, засмоктує в систему вентиляції в салон машини. Та й сама кришка заливної горловини зобов’язана щільно закривати її отвір. Крім того, в сучасних машинах передбачені спеціальні пристрої, що вловлюють пари бензину. Але будь-який пристрій рано чи пізно може вийти з ладу. І проявитися це може саме влітку, коли бензин в розігрітому спекою бензобаку випаровується найсильніше і пари створюють там підвищений тиск. Воно і дозволяє їм прориватися назовні, в тому числі і в салон.

Однією з причин запаху бензину в салоні може виявитися і несправність каталізатора вихлопних газів. Його призначення — допалювати суміш що виходить з мотор до стану інертних оксидів. Старий і забитий відкладеннями каталізатор не буде справлятися з цим завданням, і частинки недогорілого палива можуть опинитися в атмосфері, а потім і в салоні. Те ж саме можна сказати і про літні машини, власники яких замінюють відпрацьований каталізатор порожній “бочкою” глушника.

Але найнебезпечніша причина появи запаху в салоні — витоку бензину з паливної магістралі. “Пробоїна” може виявитися практично в будь-якій її частині. У шлангах і ущільненнях трубки зворотної подачі палива, в з’єднанні між паливним баком і корпусом бензонасоса. Та й сам паливний бак і паливопровід можуть бути пошкоджені, наприклад, через контакти з каменюками на грунтовці або в ході “стрибків” по бордюрах. До речі, і сам паливний фільтр може потекти без жодних сторонніх впливів — якщо внаслідок регулярних заправок паливом огидної якості він вийде з ладу.

Не вдається скопіювати.