А Ви знали чи шкідливо їздити з майже порожнім баком

Власники автомобілів діляться на дві категорії — одні намагаються підтримувати постійний рівень палива, інші вважають, що немає нічого поганого в тому, щоб доводити справу до практично порожнього бака.

Дуже часто водії їздять до моменту, поки на панелі приладів не спалахує контрольна лампа низького рівня палива. І навіть коли з’являється цей індикатор, багато хто не поспішає на заправку — мовляв, у баку залишається кілька літрів палива, а тому можна поїздити ще якийсь час і вже мало не накатом під’їхати до паливозаправної колонки буквально на парах, що залишилися в баку. Якщо ви дбаєте про своє авто, то до такої ситуації справа краще не доводити з низки причин.

Необхідно розуміти, що навіть паливоприймач і паливний фільтр не забезпечує 100% захисту від бруду в баку. А вона там є. По-перше, тому що в паливі завжди є домішки, які поступово осідають на дні бака. По-друге, якщо паливний бак виготовлений з металу, то згодом він починає іржавіти зсередини і частки іржі теж накопичуються біля дна. Якщо враховувати, що місце забору палива розташовується в найнижчій точці бака, там передбачувано збирається бруд. І чим менше палива в баку, тим більше шансів, що в паливну магістраль потрапить сміття, що накопичилося.

Крім того, в паливному баку завжди є вода. Вона може туди потрапити і з неякісним паливом, але навіть якщо ви заправляєтеся виключно на перевірених АЗС, то закони термодинаміки ніхто не скасовував – конденсація за рахунок різниці в температурі палива в різних режимах використання автомобіля, за рахунок влучення в бак атмосферного повітря призводить до появи конденсату. Вода в паливній системі ніколи не була і не буде другом двигуна внутрішнього згоряння, тому крім періодичного очищення бака і всієї паливної системи краще намагатися не доводити справу до ситуації, коли замість палива насос буде качати вологу, що осіла. Завоздушення паливної системи при їзді «на лампочці» теж не продовжує термін служби автомобіля.

У сучасних машинах можливість спалити паливний насос через порожній бак мінімальна, але для автомобілів з мінімумом розумної електроніки вона існує. Вся справа в тому, що бензонасос конструктивно не має жодних систем охолодження та мастила – цю роль грає паливо, яке прокачується через нього в процесі роботи. Конструктори, звичайно, подбали про «захист від дурня», який глушить двигун при нестачі бензину. Але це зовсім не означає, що водієві не варто виявляти розсудливість.

Незважаючи на те, що автомобілю, якщо він не найстаріший і періодично проходить технічне обслуговування, їздою з порожнім паливним баком особливої ​​шкоди не можна завдати, до цього краще не доводити. В ідеалі машина має бути заправлена ​​якщо не повністю, то щонайменше на три чверті обсягу бака.

Візьміть за правило стежити за рівнем палива в баку і підтримувати його вище половини, намагайтеся заправлятися тільки на перевірених АЗС і якщо вирушаєте в далеку поїздку, де є ризик «обсохнути» в дорозі, то краще візьміть із собою запас палива каністрі – це дозволить і продовжити дорогу, коли загориться контрольна лампа, і дозволить дістатися заправки великої мережі, якщо по дорозі зустрічаються суцільно незрозумілі АЗС.

Не вдається скопіювати.