Чому міняти масло через кожні 10 тисяч км пробігу – не зовсім правильно

Заміна моторного масла є найважливішою процедурою в справі обслуговування будь-якого автомобіля. Багато автовиробників в наш час рекомендують заливати новий мастильний матеріал вже після перших 10 тисяч кілометрів пробігу. Однак, на цей рахунок існує і інша думка від тих, хто «працює в полі», а саме – від автомеханіків, які займаються щоденним обслуговуванням як нових, так і старих машин.

Про це пише Мій Світ, за матеріалами DEXPENS

В офіційних салонах і сервісах рекомендують проходити комплексне технічне обслуговування кожні 10 тисяч кілометрів пробігу. При цьому в більшості технічних інструкціях до автомобіля від виробників буде сказано про те, що змінювати масло слід принаймні кожні 15 тисяч кілометрів пробігу. Одночасно з усім цим існує і третя точка зору від автомеханіків. Де ж знаходиться істина? Як завжди, вона не по середині, а зовсім в іншому місці.

На просторах інтернету досить міцно вкоренилася «новаторська» точка зору про заміну моторного масла від «досвідчених автомеханіків». Останні стверджують, що здійснювати заміну мастильного матеріалу необхідно орієнтуючись не на пробіг авто, а на наїжджені мотогодини. На думку таких фахівців, приблизно 300 годин роботи двигуна вже достатньо для заміни масла. Свою точку зору вони аргументують тим, що більшу частину часу міські автомобілі проводять все-таки в пробках і на світлофорах.

Не можна не відзначити, що сенс в подібних твердженнях дійсно є, адже навіть коли машина стоїть – силовий агрегат продовжує працювати, а значить циркулює і масло. Однак, було б несправедливим не помітити й іншу важливу тонкість: навантаження при простої на вузли авто і навантаження безпосередньо під час руху – це все-таки кардинально різні речі.

Можна з упевненістю сказати з приводу порад по заміні масла при 10 тисячах автопробігу про те, що офіційні сервіси просто зацікавлені в зароблянні грошей, а тому «мотивують» своїх клієнтів здійснювати ТО якомога частіше. Однак, те ж саме можна сказати і про неофіційних мотористів, які стверджують, що момент заміни мастила слід рахувати не по пробігу, а по годинах.

Цілком очевидно одне. Хоча виробник авто зацікавлений в зароблянні грошей за рахунок продажів автомобілів, на відміну від всіляких майстерень (як офіційних, так і не офіційних) він куди більше і сильніше обмежений різними законами і правилами щодо контролю якості продукції. А значить, довіряти рекомендаціям інженерів з заводів можна куди більше. Отже, найкраще міняти моторне масло все-таки на позначці в 15 тисяч пробігу. Тримаючи в голові той факт, що цифра може коригуватися в більшу або меншу сторону в залежності від конкретних умов, в яких експлуатується машина.