Забута легенда! Кіровець К-710. Трактор який вдалося побачити не всім
В даній статті ми розповімо вам про легендарний трактор “Кіровець К-710” та історію його існування.
У повоєнний час в країні була кризова ситуація, треба було багато відновити, облаштувати життя людям, дати їм роботу і багато іншого. Великими темпами розвивалося сільське господарство і з такою величезною кількістю завдань під силу було впоратися тільки техніці. Тому за радянських часів багато приділяли розвитку промисловості. Під особливим контролем тримали саме виробництво тракторів, завдяки їм збільшувалася продуктивність і пророблявся колосальний обсяг робіт.
Повідомляє miysvit.pp.ua, із посиланням на Вакурат
У 1962 році на полях з’явився трактор з п’ятим тяговим класом і це була перша Радянська машина СРСР з такою потужністю, але інженери і конструктора на цьому не зупинилися. Було завдання зробити, щось більш потужне і тягове. І ось до середини сімдесятих років вдається спорудити вже конструкцію і тільки в 78-79 роках з’являється трактор з восьмим тяговим класом. Цей величезний і найпотужніший колісний трактор СРСР отримує назву «Ілліч» або Кіровець К710.
Вам також сподобається: ?
Як боротися з ледом на лобовому склі? Спосіб який розповів сусід, сам би не додумався
Призначення трактора для роботи з різними навісними і причіпними пристроями. Основне завдання – це орати поля з важким грунтом на певну глибину, а також культивацію, боронування, лущення, посівні та транспортні роботи, а також багато інших завдань.
Трактор був обладнаний 24 вольтовою електричною системою, серце складалося з чотиритактного 12-ти циліндрового дизельного агрегату ЯМЗ 8403. Запуск відбувався за допомогою електростартера, а в зимовий час передбачений електро-факельний підігрівач двигуна.
Вам також сподобається: ?
Ось що потрібно робити якщо примерзли тормозні колодки
Оснащувався механічною трансмісією, яка перемикала передачі без розриву потоку потужності в кожному робочому циклі. Були присутні вісім швидкостей і два режими, планетарного типу. Кабіна була цільна, передбачена для двох чоловік, розташована за моторним відсіком. Внутрішнє оснащення кабіни досить прийнятне для комфортної роботи, була присутня і вентиляція, і опалення, навіть тоновані вікна, підресорені сидіння, регульовані під вагу механізатора.
Продуктивність даної моделі була вдвічі більше трактора К700, перевага з безпеки кабіни за рахунок жорсткості каркаса, був встановлений кондиціонер, показник тиску на грунт, але в серію цей супергігант так і не пішов, за рахунок економічних міркувань. Була потрібна величезна кількість грошових коштів на його збірку і подальше регламентне обслуговування. Так і закінчилася доля Кіровця К710. Служив як виставковий зразок мощі Кіровського тракторного заводу.
Дякуємо, що відвідуєте наш сайт!