“СВГ701 «Ямал»”: Сама прохідна машина в світі, народжена в СРСР! — Фото
Привіт! Шановний читачу, ми раді бачити вас на нашому сайті. В даній статті ми розповімо про саму прохідну машину в світі.
Приємного перегляду!
Повідомляє miysvit.pp.ua, із посиланням на Вакурат
Величезна територія радянської держави і скажені темпи розвитку країни змушували машинобудівну індустрію крокувати в ногу з часом. Найчастіше для тих чи інших потреб була потрібна унікальна техніка, здатна вирішувати нестандартні завдання. Яскравим прикладом такої техніки є будівельні всюдиходи для переміщення надважких вантажів в екстремальних умовах.
В першу чергу, в подібних машинах потребували розробники нових газових і нафтових родовищ. Адже більшість об’єктів даної галузі розташувалися в умовах крайньої півночі, де звичайна техніка показувала себе малоефективною. Частково проблема зважилася на виготовлення спеціалізованих версій цивільних машин. Але доставка важких вантажів в умовах повної відсутності доріг і раніше вирішувалася за допомогою залучення авіації.
Вам також сподобається: ?
12 пісних страв на Свят Вечір: рецепти приготування, збережіть щоб не загубити!
У 1978 році міністерство будівництва підприємств нафтової і газової промисловості CCCP виступило з ініціативою про створення перспективного болотоходи з підвищеними характеристиками прохідності та збільшеною вантажопідйомністю. Була поставлена мета – побудувати автомобіль здатний перевозити великогабаритний вантаж, вагою до 36 тонн . Незабаром завдання було виконано. КБ «Газстроймашина» успішно розробило та ввело в експлуатацію зчленований болотохід БТ361А-01 «Тюмень» . Він став проводитися дрібними серіями і успішно трудився в умовах півночі.
Але, як виявилося, вантажопідйомність в 36 тонн недостатня для вирішення всіх поставлених завдань. Починається робота над новим проектом, вантажопідйомність якого повинна досягти позначки в 90 тонн . На цей раз розробка здійснювалася спільними зусиллями радянських інженерів і канадських конструкторів з компанії Formost.
Вам також сподобається: ?
Так смачно, що не потрібне ні м’ясо, ні салат. Картопля по-грецькому рецепту!
Результатом їхньої плідної роботи став всюдихід СВГ701 «Ямал». Його довжина становила понад 20 метрів (з яких 12.5 метрів платформа для вантажів), ширина – 4.7 метра , дорожній просвіт – 0.5 метра . Всюдихід хоч і був важким, але не провалювався навіть в м’які ґрунти, тому що мав дуже велику площу опори. Ширина однієї його гусениці – 185 сантиметрів . З 70 тонним навантаженням середній тиск на грунт не перевищувало 0,38 кг / см2 .
Природно, плавати він не вмів, але без проблем долав водні перешкоди, глибиною до 2.6 метрів . Максимальна швидкість всюдихода не перевищувала 15 кілометрів на годину . І, мабуть, одна з найнеобхідніших речей на цьому всюдиході – лебідка, яка розвивала тягове зусилля 450 кН . В першу чергу, була необхідна для затягування вантажу, а також була засобом порятунку в тих випадках, коли всюдихід застрявав.
Дякуєм що читаєте нас!