У Раді озвучили попередню вартість розмитнення євроблях
Відбулася робоча зустріч, під час якої присутні обговорили питання доступного розмитнення автомобілів.
Під час робочої зустрічі в Міністерстві інфраструктури, де обговорювалося питання доступного розмитнення автомобілів, був озвучений розмір фіксованої ставки, за якою можна легалізувати в Україні авто на європейських номерах. Про це повідомив голова громадської організації «Авто Євро Сила» Олег Ярошевич, який був присутній на нараді, яка відбулася 19 вересня. Також на зустрічі були присутні міністр інфраструктури Владислав Криклій, голова Державної митної служби Максим Нефьодов, народні депутати, представники Державної фіскальної служби.
Повідомляє miysvit.pp.ua, із посиланням на Ukr.Media.
«На даний момент відбувається розробка концепції нового закону. Сьогодні були внесені деякі правки. Це дозволить власникам авто на іноземній реєстрації розмитнити їх за більш низькими ставками», — сказав Ярошевич за підсумками зустрічі.
Під час обговорювання була запропонована певна вартість розмитнення «євроблях» в майбутньому. Головний митник країни Максим Нефьодов запропонував більш дешевий варіант легалізації таких авто.
«З приводу старих автомобілів. Я підтримую встановити фіксований платіж. Це може бути розраховано за формулою $1,5 за 1 куб. см об’єму двигуна або умовні $500 з авто. Таку ідею я підтримую. Ми працюємо над тим, щоб до кінця року такий калькулятор заробив», — сказав голова Державної митної служби.
Він зазначив, що в такому випадку необхідні мінімальні вимоги для безпеки, тобто ввести обов’язкове проходження технічного огляду всіх транспортних засобів.
Також чиновники заявили, що ті автомобілі, які вже ввезені до України, необхідно легалізувати за як можна більш простою схемою, але відразу після цього слід ввести обов’язковий техогляд для всіх транспортних засобів.
Нагадаємо, що на цій же зустрічі заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк заявив, що відомство запропонувало розділити всі євробляхи на дві категорії, до яких застосовуються різні ставки розмитнення. До першої категорії віднесуть більш старі автомобілі, які вже перебувають на території України. Для такої категорії хочуть встановити єдину ставку розмитнення. У другу категорію включать більш нові автомобілі, які будуть розмитнюватися за спеціальною формулою.