Для чого водії з досвідом свердлять глушник
Пару днів назад я їздив в свій капітальний гараж, щоб відвезти туди всі непотрібні мені речі і там зустрів свого сусіда, який постійно там щось робить – ніколи не їздить в СТО, а все робить своїми руками. До речі, потрібно додати, що у нього більше 30 років водійського стажу і я постійно до нього звертаюся за порадою.
Про це пише Мій Світ, за матеріалами DEXPENS
У той день він взяв дрель і почав свердлити отвори в глушнику. Я відразу не зрозумів, що це за дикість така і вирішив у нього дізнатися детальніше, для чого все це потрібно.
Він мені сказав, що так звані технологічні отвори в глушнику вкрай необхідна річ і це ніякий не тюнінг. Вони потрібні для того, щоб весь конденсат зливався і не утворювалася корозія через наявність води. Таким ось способом можна продовжити життя глушнику і цей спосіб відмінно працює. У деяких марках авто ці отвори вже зроблені заводом виробником.
Звідки береться конденсат у вихлопній системі?
Причина утворення будь-якого конденсату – це різниця температур. Найбільше його утворюється саме в зимовий період. Всі вихлопні гази мають високу температуру і осідають у вихлопній системі. За бортом автомобіля мінусова температура. Ось і отримуємо, що в глушнику накопичується досить великий об’єм води, який і викликає корозію металу.
Мені здається, що всі бачили, коли заводиш автомобіль, то з вихлопної витікає вода. Особливо багато її накопичується в глушнику, коли автомобіль знаходився на тривалій стоянці. Рідина може витікати протягом 3-4 хвилин. Далі вихлопна розігрівається і конденсату там вже не буде. Деякі водії не розуміють, звідки вода у вихлопній і думають, що з машиною якісь проблеми. Насправді, конденсат буде в будь-якому автомобілі.
Взимку це додаткова проблема, так як вода в глушнику може просто замерзнути.
Саме з цієї причини, водії роблять отвори в задній частині глушника, де найбільше збирається конденсату. Досить пару отворів і проблема зникне раз і назавжди, а глушник прослужить набагато довше. Після того, як зробите отвори, не забудьте обробити їх антикорозійною речовиною, щоб в цьому місці не почалася корозія.