Головна причина, чому сучасні оцинковані машини швидко ржавіють
Майже всі автомобільні виробники перейшли на повну оцинковку кузовів машин, котрі вони випускають. Однак цього все одно не достатньо для повного захисту металу від іржі і власники автівок все частіше скаржаться на швидку появу корозії.
Про це пише Мій Світ, за матеріалами DEXPENS
То чому ж оцинковані машини ржавіють?
Види оцинкування
Автомобільні виробники використовують кілька видів оцинковки кузовів. Кращою вважається обробка гарячим методом, коли на метал наноситься шар цинку товщиною від 2 до 15 мікронів, кажуть автоексперти.
Але найбільшу популярність отримав гальванічний спосіб нанесення цинку. Кузов занурюють у ванну з електролітом і при увімкненні току на метал наноситься до 10 мікронів захисного покриття. Найпростіший спосіб захисту кузова – це використання цинкометалу і ґрунту з цинком.
Звідки береться іржа?
Однак наявність цинку на металі не дає стовідсоткову гарантію від появи корозії. Дуже важливе і забарвлення машини, а також додатковий захист кузова. Вода здатна просочуватись крізь пори в неякісній фарбі і тоді ржаві точки з’являються прямо під фарбою.
Зазвичай таке можна спостерігати на автомобілях білого кольору. Іржа розвивається і при пошкодженні шару фарби, адже з дороги на кузов постійно потрапляє каміння та оббивають фарбу.
Найчастіше іржа з’являється в області колісних арок та на порогах. Саме в цих місцях кузов найбільше контактує з водою. Також фарба постійно ризикує бути атакованою піском, котрий летить разом з водою, що постійно сточує шар фарби.
Ці місця в автомобілі потребують особливого захисту від іржі, тому їх покривають полімерними складами стійкими до механічних пошкоджень.
Деякі водії захищають колісні арки з допомогою пластикових локерів, що повністю закривають арку.