“Кузя” всьо: Єдиний авіаносець Кремля схоже назавжди залишається іржавіти в порту

Після того як Кремль отримав страшну звістку про те що затоплено найбільший ремонтний док на якому міг обслуговуватись авіаносець “Адмірал Кузнецов”, запитання що робити далі встало для військового керівництва РФ дуже гостро.

Пише prefiksblog.co.ua

Улюблений авіаносець Путіна не просто ніде обслуговувати, а він до всих своїх проблем отримав ще і величезну дірку на палубі, авіаносець попросту прийшов час списувати.

В городе Ваш город паника: все скупают американские футболки
tktimport.com

Зря фотографу налили: 50 бесстыдных свадебных фото

Снимки, которые докажут, что слоны – не то, что мы думаем
Для повноти картини трепа провести екскурс в історію, отже.

На момент розпаду Радянського Союзу побудований в Миколаєві авіаносець “Адмірал Кузнєцов” належав Україні, однак російські офіцери швидко відправили його в Мурманськ, фактично вкравши. Однак що відбуваються всередині корабля зараз, після аварії, стало надбанням громадськості і по-справжньому шокувало Інтернет.

Західні експерти назвали авіаносець «Адмірал Кузнєцов» найгіршим з усіх, що коли-небудь спускали на воду. Побудували його в Миколаєві в 1985 році, спочатку давши ім’я «Тбілісі». Його не вводили в експлуатацію до 1991 року – допрацьовували, ремонтували, потім знову допрацьовували, і так по колу. Його силові установки в 1991 році ще не були повністю готові, коли він був змушений вирушити в тривале плавання, так як командиром корабля було прийнято рішення вкрасти його в України, відпливши в Мурманськ і залишивши більшу частину незгодного екіпажу на березі в Миколаєві.

Нечасті виходи в море пов’язані з великими проблемами, як для російських моряків, так і для оточуючих. Головною проблемою «Кузі» є обладнання та котли. У його котлах через поганий метал вічно горять труби, через які він постійно ремонтується. В якості палива корабель використовує мазут в величезних кількостях, через що має великий обсяг паливних баків, і «нагодувати» його завжди було дорогим задоволенням. Так, похід в Середземне море 2016 року коштував російському бюджету 10 млрд. Рублів. Всі походи «Кузі» супроводжують не тільки клуби чорного диму, а й серйозне забруднення навколишнього середовища, тому що у двохтисячного екіпажу просто напросто відсутні біотуалети, і всі продукти життєдіяльності скидаються безпосередньо за борт. Саме тому під час останнього Середземноморського походу його не прийняли для поповнення запасів Іспанія і Мальта, які злякалися за свої пляжі і здоров’я відпочиваючих. Коли мазут на Кузі майже закінчився, російська “ударне морське угруповання” лягло в дрейф.

Європа збентежилась, так як отримала застрягле в Середземному морі діряве корито з 2000 моряками, які справляють нужду у відкрите море. Прийняти «Кузю» для заправки мазутом умовили Марокко. А все тому, що в ВМФ Росії немає великого транспортника, здатного поставляти «Кузьі» достатню кількість палива, озброєння, води і продуктів. Як немає зараз вже і великий плавучої бази, здатної якісно його відремонтувати.

На ремонт «Кузі» до аварії планувалося витратити 60 млрд. рублів. Звичайно ці заплановані в бюджеті РФ кошти будуть і далі освоюватися. Однак, на думку багатьох експертів «Кузя» вже ніколи не вийде в море своїм ходом в похід, і його неминуче відправлять на металобрухт. При цьому поява нових авіаносців в Росії в доступному для огляду і далекому майбутньому не передбачається, бо для експлуатації нормальних авіаносців немає відповідної інфраструктури.

На момент початку експлуатацію у 1991 році авіаносець дуже засторів не тільки морально, а й технологічно.

“Адмірал Кузнєцов” як бойова одиниця не цікавій жодній країні світу. І використання його ВМС РФ є лиша пропагандиською складовою. Хоча Кремль не хоче помічати того як увесь світ просто глузує з цієї “чудо техніки”.

Що ви про це думаєте?

Не вдається скопіювати.