“На Камеру Одне В Коментарях Інше…”: Одногрупники Зайцевої Різко Висловились На Її Адресу

У Першій столиці України люди все ще перебувають в емоційному шоці після кривавої ДТП «під градусником».

Групи в соціальних мережах киплять, левова частка користувачів вважають єдино винуватою водія Лексуса Олену Зайцеву, але є й ті, які ні знімають вину і з другого водія. Пише ukrnato.info

Гонки та світлофор

Розмовляючи з жителями Харкова, Знай.ua також почув ще одну версію того, що сталося.

«Мені говорили, що вона влаштувала там гонки, – розповіла нам місцева мешканка Аніта Стар. – Все звинувачують саме її у цій події».


Можливість того, що Зайцева брала участь у стріт-рейсингу, поліція відкидає, хоча харків’яни вважають, що це цілком можливо.

Також знайшлися і ті, хто пропонує притягнути до відповідальності тих, хто налаштовує світлофори.

«Ось відео з цього перехрестя, – написав у Facebook Микола Мартіщев. – Зверніть увагу – жовтий загоряється одночасно на обох світлофорах. І між жовтим і червоним інтервал 3 секунди!!! Старт Touareg був на жовтий, і через 2 секунди він був уже в Lexus. Особисто моя думка, що винні обидва і той, хто налаштовує світлофори».

Думки розділилися

Як відомо, відразу після події Олена Зайцева видалила свою сторінку з соцмереж. Але нам вдалося знайти її знайомих.

«Вона вчиться зі мною на одному факультеті, – повідомила Знай.ua Марія Даниленко. – Особисто я її не знаю. Але спільних знайомих багато. І ніхто нічого гарного сказати про неї не можу».

На питання про те, як Марія вважає, хто ж винен у події, вона відповіла категорично:

«Я думаю, що вона винна. Просто безмозка егоїстична мажорка», – сказала дівчина.

У той же час ми зв’язалися з ще однією студенткою Університету ім. Каразаіна, яка знала Зайцеву в дитинстві.

«З Зайцевої до 9 класу ми вчилися в одній школі на паралелі. Але максимум наше спілкування було на рівні “привіт-пока”, – розповіла нам Ганна Яресько та додала, що нічого поганого про неї сказати не може. – У школі ми були дітьми, і вона особисто мені здавалася звичайною школяркою».

Відзначимо, що в самому Університеті воліють мовчати про те, що трапилося.

“Я студент першого курсу. В Університеті про це ні слова. Викладачі ніби не в курсі подій», – розповів нам Володимир Дзюба.

Параноя

Більшість з тих, з ким ми говорили, додали, що багато харків’ян зараз взагалі бояться виходити на вулицю, почалися фобії, що їх в будь-який момент може збити машина навіть на тротуарі.

«У багатьох людей тепер моторошна параноя з цього приводу. Це вже як фобія», – сказала нам Марія Даниленко.

Саме з цього, вже найближчим часом планується огородити тротуар на вулиці Сумській (де сталася трагедія), а також на інших небезпечних ділянках харківських доріг невисоким залізним парканом. Зараз під дану ініціативу збираються підписи серед громадян.

А вже у середу Кабмін затвердить законопроект, який передбачає зміни в правилах дорожнього руху. Хочуть посилити покарання за перевищення швидкості. Шкода, що в нашій країні чиновники завжди діють лише по одному правилу: «Поки грім не вдарить, мужик не перехреститься».

Що ви про це думаєте?