Три реальних способи зменшити розхід пального
Відомо багато способів, але далеко не всі вони досить ефективні, а деякі навіть навпаки, тільки збільшують «апетит» автомобіля.
Про це пише Мій Світ, за матеріалами DEXPENS
Важливу роль у витраті палива грає манера водіння. Різкі і часті прискорення/гальмування, а також постійний режим «газ в підлогу» можуть вивести фактичні витрати далеко за рамки офіційних цифр, заявлених автовиробником. Заощадити паливо допоможуть плавні розгони і перемикання передач на оптимальних оборотах. Це справедливо і для машин з «автоматом». Плавне натискання на педаль газу дозволяє коробці перемикатися на наступну передачу раніше і на більш низьких оборотах. Витрата палива при рівномірному русі по трасі сильно залежить від обраної швидкості. Оптимальні показники досягаються при 80 – 110 км/год в залежності від моделі автомобіля.
Наступний важливий момент – своєчасне обслуговування автомобіля. Неможливо домогтися мінімальної витрати палива при наявності несправностей, впевнені експерти. Необхідно своєчасно міняти повітряний і паливний фільтри на СТО, стежити за станом свічок запалювання, а також системи запалювання в цілому.
Найчастіше причиною перевитрати палива стає несправність гальмівної системи. Навіть якщо одне колесо повністю не розгальмовується, підсумковий «апетит» автомобіля може неприємно здивувати. Також потрібно звертати увагу на ступичні підшипники, які при сильному зносі не дають колесам вільно обертатися, що стає причиною високої витрати палива.
Нарешті, важливо заправляти автомобіль на перевірених АЗС. Спроба заощадити, купуючи паливо на найдешевшій заправці, може обернутися в кращому випадку відчутним недоливом, а в гіршому – поломкою автомобіля.
Не краща ідея – заливати 92-й бензин замість 95-го. Тести показали, що використання більш низькооктанового палива, навіть при його меншій вартості, в кінцевому результаті веде до переплати через збільшення розходу пального. Крім того, на хорошому бензині або дизелі мотор видає свою повну потужність, а система запалювання працює коректно. Водієві не доводиться сильно тиснути на газ при розгоні, що, як ми вже знаємо, відразу позначається на витраті пального.