Один з перших тракторів СРСР, потужний трактор Т-125

В даній статті хочемо Вам розповісти про дітище Харківського тракторного заводу Т-125.

Ні для кого не секрет, що з розвитком в СРСР сільського господарства були потрібні постійно машини спеціального призначення, а саме трактора, які повинні виконувати ряд величезних функцій від оранки землі до збирання врожаю, а також виконувати багато інших завдань.

Повідомляє miysvit.pp.ua, із посиланням на Вакурат

До моменту отримання вказівок заводу ХТЗ на створення колісного тракторного засобу, Хрущов спочатку спілкувався з американськими виробниками на факт поставки в СРСР тракторів, але за рахунок економічної недоцільності дав наказ на виробництво всередині союзу.

Над створенням в 1959 році почав головний конструктор Сошників А.А., який стояв біля витоків виробництва багатьох колісних тракторів. Завданням відділу проектування було створення трактора, який би міг працювати не тільки в сільському господарстві, а й з легкістю виконував дорожньо будівельні роботи, а також ряд інших завдань де гусеничні трактори поступаються. Ось так ось в Радянському Союзі з’явився перший, потужний колісний трактор, який згадують донині.

Колектив розробників трактора Т-125.

У проектуванні передбачили шестициліндровий чотиритактний двигун потужністю в цілих 130 к.с. Маркування агрегат отримав АМ-03, мав водяне охолодження і запускався за рахунок електростартера. Трансмісія оснащувалася основними чотирма передачами з механізмом ходоуменьшення, за рахунок якого робоча швидкість транспорту ставала нижче її транспортної швидкості.

Вам також сподобається: ?

Забута легенда! Кіровець К-710. Трактор який вдалося побачити не всім

Провідним мостом був передній включався водієм через двоступеневу роздавальну коробку паралельно з заднім. Гальма були стандартні, на традиційних колодках, але з пневматичним приводом. Передній міст оснащувався так само перевіреної роками ресорної підвіскою. Рама складалася з двох частин, з’єднання яких приходило на вертикальні і горизонтальні шарніри.

Кермо природно оснастили гідропідсилювачем, за рахунок чого поворот машини ставав полегшеним. Кабіна була на два місця з системою обігріву та вентиляції з відкидним механізмом лобового скла. Розвивав швидкість від 0,8 до 30 км / ч. Повна маса даного засобу складає 7580 кг. Випускався в період з 1962 року і протягом семи років.

За даними джерел випущено в світ було близько 240 одиниць цієї техніки, що говорить про його ексклюзивності і мало ймовірно, що він взагалі зберігся у кого. Надалі його модернізували і привласнили модель Т-150 про яку ми вже раніше писали в статті: “Незвичайний експеримент”: трактори Т-150, які майже ніхто не бачив. (Фото).

Дякуємо, що читаєте нас!