А Ви знали навіщо автовласники знімають пластикову накладку з двигуна

Все, що зроблено в автомобілях автовиробником — зроблено не просто так. Будь-яка гумка, прокладка, гвинтик, ущільнювач і пластмасова незрозуміла штука для чогось тут потрібна. Однак те, що інженерам здається добре, не завжди зручно автовласникам. І деякі з них сміливо прибирають не потрібний їм елемент. Тим більше, що на швидкість автомобіля він все одно не впливає.

Про це пише Мій Світ, за матеріалами Ukr.Media.

Отже, чому водії викидають, наприклад, пластиковий кожух двигуна.

Погодні умови у нас залишають бажати кращого більшу частину року. А це означає, що в автомобілях, призначених для нашого ринку, повно опцій, що дозволяють згладити ті чи інші незручності, пов’язані з кліматом і особливістю дорожньої інфраструктури. Візьмемо, наприклад, пластикову накладку на двигун.

При огляді автомобіля, завжди приємно заглянути під капот. Ось, де по справжньому можна насолодитися генієм інженерної думки, споглядаючи важкі вузли й агрегати, що приводять машину в рух. Силові дроти, колектор, двигун, генератор, стартер, приводні ролики й ремені… — диву даєшся, як все це можливо упакувати в настільки обмежений підкапотний простір. Втім, інженери на те й потрібні. А щоб все це виглядало красиво, до процесу підключаються дизайнери, з якими інженерам доводиться, часом, вкрай важко знайти спільну мову.

Пластикова кришка на двигуні — аксесуар, з точки зору дизайну, красивий. Погодьтеся, око радіє, коли з моторного відсіку на тебе дивляться не голі дроти, а чорна, як смола, рельєфна кришка з блискучим логотипом марки. Раніше вона була тільки прерогативою дорогих іномарок. Сьогодні ж кришка на двигун стала модним аксесуаром і для автомобілів недорогого сегмента. Ну а китайці й зовсім раніше за інших перейняли цей тренд.

Втім, зробити підкапотний простір красивим — не єдине завдання пластикової накладки. Все-таки, у першу чергу, це функціональний предмет, який, за задумом інженерів, повинен прикривати вразливі частини двигуна від бруду, що летить крізь радіаторну решітку. Однак деякі водії її вважають за краще прибрати. І тому є свої причини.

Серед автомобілістів повно любителів обслуговувати машину самостійно. Ну, подобається їм колупатися в техніці — міняти свічки, масло, фільтри, всілякі технічні рідини, перевіряти, чи надійні з’єднання і клеми, чи немає патьоків. І всякий раз, при проведенні навіть рядового огляду, знімати пластикову кришку, особливо коли автомобіль вже далеко не новий, просто незручно — зайві рухи тіла, можна забруднити руки. А тому, знявши таку накладу одного разу, вони більше не повертають її на місце, а продають, або залишають припадати пилом в гаражі. Зрештою, у деяких автомобілів ці кожухи, як витвір мистецтв — можна вішати на стіну і колекціонувати.

Однак все ж рекомендуємо при покупці вживаного автомобіля заздалегідь подивитися, чи повинен бути на його моторі пластиковий захист. Якщо повинен, а продавець вам його не надав, це привід зажадати знижку.