Віталій Гайдукевич: Шановні активні дописувачі груп і спільнот тематики “не здаватися” і “25”. Скажіть, а навіщо поширюєте…

Шоб шо?

Шановні активні дописувачі груп і спільнот тематики “не здаватися” і “25”. Скажіть, а навіщо поширюєте між однодумцями агітаційні матеріали Медведчука, якісь відеоглупства голограми, якісь примітивні жарти Кварталу? Шоб шо?

Повідомляє startko.co.ua

Розумієте, мета будь-якого вірусного поширення контенту, це поширити. Всьо. Скільки б обурених коментарів Ви б не причепили до порції лайна, її поширення все одно буде поширенням лайна.

Є бажання творити спротив інформаційним атакам, складайте докази шкідливого для державності продукту в спеціалізованому місті (виділіть його), визначте модераторів цього місця, нехай опікуються. Але не сприяйте поширенню.

Хочте займатися просвітництвом між нестійкими умами?

Чудово! Ну так розробіть правила, як себе поводити зі шкідшивим контентом і поширюйте правила!

По факту зараз рефлексуванням на кожну відеобздуру записану на телефон, ви продовжуєте грати В ЇХ гру. Творіть зворотній контент, поширюйте протилежний контент. Спротив, значить спротив. Нагадую, що методи маркетингу і діджіталізації, це танці, які можна танцювати і в зворотньому напрямку. Невже немає серед табору тверезомислячих, які готові виділити трохи свого часу для продукування мемів для висміювання і дезавуювання? Невже не стане хисту використати ЇХ методи на користь конструктивної частини суспільства?

Кращим каналізатором настроїв є регулярне перепитування “шо будемо робити?”.

Кращим активатором настроїв є “я зробив так, роби як я”.

Віталій Гайдукевич

Що ви про це думаєте?