Діючий «народний» засіб, який допоможе захистити пороги машини від іржі

Іржавий поріг – страшний сон автомобіліста і одна з найбільш поширених проблем з кузовом автомобіля. Дуже часто руйнування кузовного металу починається саме з порогів.

Про це пише Мій Світ, за матеріалами DEXPENS

Ніхто не хоче надалі зіткнутися з дорогим кузовним ремонтом і фарбуванням, а тому водії змушені приймати найрізноманітніші заходи щодо захисту металу. Боротися за цілісність кузова можна як спеціалізованими засобами з магазинів, так і «народними».

Говорити про важливість порогів зайвий раз не варто. Достатньо буде нагадати про те, що вони є одним з силових елементів конструкції автомобіля. А це в свою чергу означає, що взяти і замінити пороги окремо – не можливо. У запущених випадках їх доводиться переварювати. Однак, практика показує, що корозія з високою часткою ймовірності просто так не відпустить кузов автомобіля.

У випадку з порогами ситуація складна через те, що тут в довгостроковій перспективі не рятує навіть оцинковка. Все тому, що розглянутий елемент конструкції постійно піддається різноманітним негативним впливам – в першу чергу ударам каменів, що летять з проїжджої частини. Останні залишають вм’ятини і відколи, руйнують лакофарбове покриття. Як тільки воно буде пошкоджено, пошкоджень почне зазнавати і оцинковка.

Але є один «народний» спосіб, який здатний допомогти вберегти і захистити дорогоцінні пороги при мінімумі вкладення сил і засобів. Реалізується він за 15-20 хвилин роботи. Підходить методика для будь-яких автомобілів. Перше, що потрібно буде зробити – це звернути увагу на пороги машини і знайти на них технічні отвори. Найчастіше вони закриті гумовими заглушками. Зберігається ефект від результату роботи на строк до 2 років.

Отже, необхідно залити в пороги відпрацьоване масло, змішане з гарматним салом в співвідношенні 1 до 1. Деякі автомобілісти заливають тільки одне відпрацьоване масло. Однак, такий підхід до вирішення проблеми не відрізняється надійністю і довготривалістю. Після заливки відпрацьованого масла в пороги слід не забути закрити технічні отвори назад гумками.