До чого додумались: для чого водії свердлять отвір у глушнику?

Ті, хто за кермом всього рік або трохи більше, не можуть похвалитись багажем знань та «народних методів», котрі присутні водіям зі стажем та вмінням постійно «вирулювати» в ремонті автомобіля.

Про це пише Мій Світ, за матеріалами DEXPENS

Уявіть ситуацію: Ви зі старшим товаришем розбираєтесь у причині неполадок з авто та в один момент помічаєте таке.

У глушнику красується невеликий отвір, котрий спершу Вас шокує, а потім виникає цілком логічне та вдале питання – «Для чого оце тут?»

Ні, це не заводський «косяк».

Автомобілісти роблять це одразу після заміни старої вихлопної труби на нову.

Привідкриємо завісу і скажемо, що це пов’язано із вологою в глушнику.

А зараз почитаємо обидві точки зору, котрі абсолютно паралельні між собою.

Хто «ЗА»?

Коротко кажучи, цей отвір робиться у задній банці глушника.

Все просто. Аргументують таке «ноу-хау», як захист від корозії. Тут все зрозуміло, що чим пізніше почне «гнити» глушник, тим довше він прослужить автомобілю.

Виникають масштабні сумніви та скепсис, коли мова заходить про те, щоб якась маленька дірочка могла врятувати всю вихлопну систему автівки від такого руйнівного явища, як корозія.

Все для того, що виводити конденсат із глушника. Він виділяється під час випаровування води із вихлопних газів та оселяється на стінках глушника.

Витік конденсату головним чином відбувається після того, як автівка довший час простояла нерухомо.

Робимо логічний висновок: не буде отвору – конденсат нікуди не діватиметься та заважатиме нормальному функціоналу глушника.

І нікуди не дінеться без сторонньої допомоги.

А зараз ще й зима, а, отже, рідина замерзатиме і прискорюватиме згубний процес.

Хто «ПРОТИ»?

Зовсім не секрет, що двигун працює на паливно-повітряній суміші, а при вихлопах утворюється водяна пара.

За холодної пори вона справді може конденсувати у вологу всередині глушника.

Якщо такі операції (стосовно отвору) проводити на стареньких, ще радянських автівках, то не складно здогадатись, які наслідки це принесе для них.

Адже автомобільні деталі зі звичайної сталі за 3-4 роки втрачали здатність до експлуатації, чого не скажеш про нержавійку. Вона трималась довше.

Просвердлений отвір почне прогорати за певний проміжок часу, відтак глушник швидко вийде з ладу і потребуватиме заміни.

І взагалі, щоб позбутись вологи можна багато не видумувати. Це і фінансово раціонально, і дієво.

Кілька разів на тиждень глушник потрібно просушувати.

Для цього цілком достатньо близько години покататись, розганяючи свого коня до 5-6 тисяч оборотів.

Глушник розігрівається, вода випаровується.

Вуаля, панове.